Medewerker Financiën (minimaal 32 uur per week)

Samen gaan we voor het beste resultaat!

Ben je op zoek naar een afwisselend en veelzijdig takenpakket en is een efficiënte financiële administratie jouw uitdaging? Lees dan snel verder!

Werken bij NHG Praktijk Accreditering b.v. (NPA) betekent met 30 collega’s in Utrecht en 35 auditoren in de buitendienst enthousiast samenwerken. Met elkaar dragen we bij aan de beste huisartsenzorg voor patiënten en bouwen we aan waardevolle en persoonlijke relaties met onze deelnemers. We willen namelijk hét keurmerkinstituut voor de huisartsenzorg in Nederland zijn. Meer dan 70% van de Nederlandse huisartsen is werkzaam in een door NPA gecertificeerde praktijk. Verdere professionalisering maakt dat we op zoek zijn naar versterking van ons financiële team.

Dit ga je doen
Als ervaren medewerker financiën richt jij je op de juiste, volledige en tijdige uitvoering en verantwoording van de financiële informatie. Je vindt het vanzelfsprekend om een organisatie en het daarbij behorende primaire proces te doorgronden/begrijpen en maakt de vertaalslag naar de daarbij behorende financiële administratie.
Met een voortvarende aanpak, heldere communicatie en positief meedenken pas jij prima in ons team dat met jou erbij bestaat uit drie personen. Samen zorgen jullie ervoor dat de financiële administratie in samenwerking met de organisatie en deelnemers aan de certificering, op rolletjes loopt. Denk daarbij aan werkzaamheden zoals het vastleggen van mutaties, controleren van grootboekrekeningen en het aanleveren van stukken voor de jaarrekening, begroting en rapportages.

Dit breng je mee
Met jouw klantgerichte attitude (proactief, pragmatisch en oplossingsgericht) en inzicht in verschillende administraties, sta je stevig in je schoenen en weet jij verschillende verwachtingen goed te managen. Het gaat je helpen als je een positieve hands-on instelling hebt en beschikt over de nodige flexibiliteit waardoor je gemakkelijk tussen verschillende werkzaamheden schakelt. Wij waarderen het als je gaat voor de beste kwaliteit, accuraat werkt en signaleert wat anders en beter kan en beschikt over de nodige humor.

Uiteraard beschik je ook over:

  • HBO werk- en denkniveau en een opleiding in een financiële richting zoals o.a. een afgeronde/relevante MBA en/of SPD opleiding;
  • Minimaal 2-3 jaar werkervaring in een (vergelijkbare brede/veelzijdige) financiële rol;
  • Goede kennis van Office 365, o.a. Outlook, Word, Teams en met name Excel;
  • Kennis van AFAS en CRM-software is een pré
  • Uitstekende schriftelijke en communicatieve vaardigheden in de Nederlandse taal.

Dit krijg je ervoor terug
Een plezierige informele werksfeer en een kans om verder te groeien als professional en als mens. Samenwerken met betrokken en fijne collega’s in de Domus Medica in Utrecht. Op maat ondersteuning en opleidingsmogelijkheden maken daar onderdeel vanuit. We bieden je:

  • een unieke mogelijkheid om je expertise te vergroten en breed inzicht te krijgen in een volledige bedrijfsadministratie;
  • een overeenkomst voor minimaal 32 uur per week voor de duur van een jaar en met de intentie tot verlenging gezien onze groei en het een bestaande functie betreft;
  • afhankelijk van opleiding en ervaring een goed salaris bij een voltijds dienstverband van minimaal EUR 2.524,- en maximaal EUR 3.939,- bruto per maand op basis van een 40-urige werkweek (excl. 8% vakantiegeld);
  • goede secundaire arbeidsvoorwaarden (o.a. 26 vakantiedagen (bij een voltijds dienstverband), hybride werken (minimaal 50% aanwezigheid op de werklocatie), reiskosten-/hybride werkenvergoeding, premievrije pensioenregeling, etc.);
  • Utrecht/Papendorp als standplaats die goed te bereiken is met o.a. openbaar vervoer.

Nieuwsgierig geworden?
Dan komen we graag met jou in contact!
Stuur je motivatiebrief met CV per e-mail naar solliciteren@praktijkaccreditering.nl t.a.v. Emmy de Vries (adviseur HR).

Heb je vragen? Kijk op onze site of mail naar solliciteren@praktijkaccreditering.nl dan maken wij een belafspraak met Soesila Bisessar, Teamleider Financiën, voor meer informatie over de functie.