Medewerker relatiebeheer
(24 - 40 uur per week)
Sta jij graag in contact met klanten en ben je per direct beschikbaar?
Lees dan snel verder!
Werken bij NHG Praktijk Accreditering betekent met 25 collega’s in Utrecht en 40 auditoren in de buitendienst enthousiast samenwerken. Met elkaar dragen we bij aan de beste huisartsenzorg voor patiënten en bouwen we aan waardevolle en persoonlijke relaties met onze deelnemers. We willen namelijk hét keurmerkinstituut voor de eerstelijns gezondheidszorg in Nederland zijn. Meer dan 70% van de Nederlandse huisartsen is al werkzaam in een door NPA gecertificeerde praktijk.
Dit ga je doen
Je hebt veelvuldig contact met onze deelnemers in heel Nederland en weet precies hoe goede service eruitziet. Met 2200 deelnemers en 850 audits per jaar, zie je het als een uitdaging om bij vragen, onduidelijkheid of het niet helemaal goed verlopen van bepaalde contractuele en/of audit activiteiten, dit op te pakken. Je bent een spin in het web en zorgt voor een goede oplossing voor alle partijen. Je doet dat in samenwerking met 9 collega’s van relatiebeheer en zoekt, als dat nodig is, de samenwerking met onze auditoren en de andere teams binnen NPA.
Jouw werkzaamheden bestaan met name uit:
- Het begeleiden en administratief afhandelen/verwerken van informatie van onze deelnemers bij de verschillende processen die plaatsvinden vanaf aanmelding tot en met certificering;
- Per telefoon en e-mail contact onderhouden met deelnemers en auditoren en het beantwoorden van productinhoudelijke en procesmatige vragen;
- De registratie van procesdoorgang en -tijden en het bewaken van de voortgang van de auditplanning;
- Het actueel houden van deelnemersgegevens in een CRM-systeem;
- Het ondersteunen en wegwijs maken van onze deelnemers binnen onze digitale applicaties in algemene zin.
Dit breng je mee
Met jouw klantgerichte attitude en sterke communicatieve en sociale vaardigheden sta je stevig in je schoenen en weet jij verschillende verwachtingen goed te managen. Het gaat je helpen als je een positieve hands-on instelling hebt en beschikt over de nodige flexibiliteit waardoor je gemakkelijk tussen verschillende werkzaamheden schakelt. Wij waarderen het als je accuraat werkt en beschikt over een opgeruimd karakter met de nodige humor.
Uiteraard beschik je ook over:
- Bij voorkeur HBO en minimaal MBO+ werk- en denkniveau, mogelijk door een afgeronde/relevante opleiding en/of cursussen;
- Bij voorkeur 1 jaar ervaring met (dienstverlenend) klantcontact en backoffice support (b.v. customer relations);
- Affiniteit met gezondheids- en/of kwaliteitszorg is een pré;
- Kennis van en ervaring met geautomatiseerde systemen, zoals Office 365 (Outlook, Word, Excel, Teams, etc.) en CRM systemen;
- Uitstekende schriftelijke en communicatieve vaardigheden in de Nederlandse taal.
Dit krijg je ervoor terug
Een uitdagende/afwisselende functie en een kans om verder te groeien als professional en als mens waarbij de kernwaarden van NPA, deskundig, energiek en betrokken, ons richting geven. Een plezierige informele werksfeer en samenwerken met fijne collega’s in de Domus Medica in Utrecht. Op maat ondersteuning en training ‘on the job’ horen daar vanzelfsprekend bij. We bieden je:
- afwisselende werkzaamheden voor 24 uur tot maximaal 40 uur per week voor de duur van een jaar met de intentie tot verlenging;
- afhankelijk van opleiding en ervaring een mooi salaris van minimaal €2.288,- en maximaal €4.057,- bruto per maand op basis van een 40-urige werkweek (excl. 8% vakantiegeld);
- goede secundaire arbeidsvoorwaarden (o.a. voltijds 26 vakantiedagen, hybride werken: 50% op de werklocatie, reiskosten-/hybride werkenvergoeding, premievrije pensioenregeling, etc.).
Nieuwsgierig geworden?
Dan komen we graag met jou in contact!
Stuur je motivatiebrief met CV per email naar solliciteren@praktijkaccreditering.nl t.a.v. Emmy de Vries (HR Adviseur).
Vragen?
Kijk op onze site of bel ons voor meer informatie. Je kan contact opnemen met Jolanda Beijer - van Veen via ons algemene nummer 088 - 022 00 00.