Medewerker ICT (32 uur per week)

Applicatiebeheer en digitale performance
Wil jij meewerken aan de continuïteit en het verbeteren van onze ICT performance als organisatie? Ben je sterk op het gebied van het beheren van applicaties en verbeteren van de digitale performance? Voel jij je thuis in een spilfunctie? Lees dan snel verder!

Werken bij NHG Praktijk Accreditering betekent met 30 collega’s in Utrecht en 35 auditoren in de buitendienst enthousiast samenwerken. Met elkaar dragen we bij aan de beste huisartsenzorg voor patiënten en bouwen we aan waardevolle en persoonlijke relaties met onze deelnemers. We willen namelijk hét keurmerkinstituut voor de eerstelijns gezondheidszorg in Nederland zijn.

Dit ga je doen
Je draagt bij aan de ontwikkeling van onze digitale performance doordat je medeverantwoordelijk bent voor de continuïteit en verbetering van onze applicaties. Applicaties waarmee je collega’s en deelnemers van NPA dagelijks werken. Je doet dit in samenwerking met de verschillende gebruikers binnen NPA, onze project-/kwaliteitsfunctionaris, interne specialisten en onze externe software leveranciers en beheerder kantoorautomatisering.

Jouw werkzaamheden bestaan met name uit:

  • Gesprekspartner zijn voor de gebruikers van de verschillende applicaties binnen NPA, als het gaat over technische en/of inhoudelijke applicatievraagstukken;
  • Gesprekspartner zijn voor een software leverancier of beheerder kantoorautomatisering. Dit kan gaan over het verhelpen van incidenten, het verlenen van autorisatie, nieuwe wensen en wijzigingsverzoeken, het voorbereiden van een nieuwe release en de mogelijke gevolgen daarvan vertalen naar een verantwoorde implementatie;
  • Het borgen van de digitale bedrijfsprocessen, het geven van applicatie gerelateerde trainingen en het maken van werkinstructies & handleidingen voor de gebruikers binnen NPA;
  • Participeren in verbeterinitiatieven en NPA (brede) projecten;
  • Actief meedenken hoe applicatie- & functioneel beheer verder geïntegreerd kan worden met de andere activiteiten binnen de organisatie;
  • Het beschrijven van de gewenste digitale dienstverlening (van functioneel ontwerp naar passende ICT diensten) die o.a. is gebaseerd op behoeften van onze deelnemers en functionaliteitspecificaties van NPA;
  • Het ICT-landschap van NPA bijhouden.

Dit breng je mee
Met jouw sterke communicatieve en sociale vaardigheden, weet jij verwachtingen te managen, om te gaan met belangen en een passend advies te geven dat aansluit bij de behoefte. Het gaat je helpen als je een positieve hands-on instelling hebt en goed prioriteiten kan stellen. Je beschikt over flexibiliteit waardoor je soepel tussen verschillende werkzaamheden schakelt. Je werkt accuraat en bezit een gezonde dosis nieuwsgierigheid, nodig om de dagelijkse uitdagingen te analysen en met passende/vernieuwende oplossingen te komen voor de korte en lange termijn.

Uiteraard beschik je ook over:

  • HBO werk- en denkniveau, door o.a. een afgeronde/relevante opleiding en/of cursussen;
  • Minimaal 3 jaar ervaring als applicatiebeheerder en eventueel functioneel beheerder;
  • Ervaring met projectmatig werken en testen;
  • Bekend met privacy en security.

Het is mooi meegenomen als je ervaring hebt met:

  • Microsoft Dynamics (CRM), AFAS, Smile (Audit software), Microsoft Azure, Kantoorautomatisering (Office 365);
  • Kwaliteitszorg en certificering.

Dit krijg je ervoor terug
Een kans om te groeien als professional en als mens. Samenwerken met betrokken en gezellige collega’s in de Domus Medica in Utrecht en op maat ondersteuning met opleidingsmogelijkheden maken daar onderdeel vanuit. We bieden je:

  • een overeenkomst voor 32 uur per week voor de duur van een jaar met de intentie tot verlenging.
  • afhankelijk van opleiding en ervaring een mooi salaris bij een voltijds dienstverband van minimaal € 2.847,- en maximaal € 4.315- bruto per maand op basis van een

40-urige werkweek (excl. 8% vakantiegeld).

  • goede secundaire arbeidsvoorwaarden (o.a. 26 vakantiedagen, hybride werken, reiskosten-/hybride werkenvergoeding, premievrije pensioenregeling, etc.).

Nieuwsgierig geworden?
Dan komen we graag met jou in contact!
Stuur je motivatiebrief met CV per email naar solliciteren@praktijkaccreditering.nl t.a.v. Emmy de Vries (HR Adviseur)

Heb je vragen? Kijk op onze site of bel ons voor meer informatie. Je kan, in verband met de vakantieperiode, het beste contact opnemen via het algemene nummer 088 - 022 00 00.