Vacature
Administratief medewerker Financiën (28 - 32 uur per week)
Samen gaan we voor het beste resultaat!
Ben je op zoek naar een afwisselend en veelzijdig takenpakket en is een efficiënte financiële administratie jouw uitdaging? Lees dan snel verder!
Werken bij NHG Praktijk Accreditering betekent met 25 collega’s in Utrecht en 40 auditoren in de buitendienst enthousiast samenwerken. Met elkaar dragen we bij aan de beste huisartsenzorg voor patiënten en bouwen we aan waardevolle en persoonlijke relaties met onze deelnemers. We willen namelijk hét kwaliteitskeurmerk voor de huisartsenzorg in Nederland zijn. Meer dan 70% van de Nederlandse huisartsen is al werkzaam in een door NPA gecertificeerde praktijk.
Dit ga je doen
Met een voortvarende aanpak, heldere communicatie en positief meedenken pas jij prima in ons team dat met jou erbij bestaat uit drie personen. Samen zorgen jullie ervoor dat de financiële administratie in samenwerking met de organisatie en deelnemers aan de certificering op rolletjes loopt. Jij houdt je specifiek bezig met de debiteuren en crediteuren. Denk daarbij aan werkzaamheden zoals het verzorgen van de debiteuren- en crediteurenadministratie, facturering, de grootboekadministratie op orde houden en het verzorgen van het betalingsverkeer. Wanneer de administratie van de debiteuren en crediteuren op rolletje verloopt en je het leuk vindt om je verder te ontwikkelen, kun je, als daarvoor ruimte is, assisteren bij diverse verzoeken vanuit het management en je financiële collega’s. O.a. controleren/analyseren van tussenrekeningen, analyses, begroting, jaarrekening en maandrapportages.
Dit breng je mee
Met jouw klantgerichte attitude (proactief, pragmatisch en oplossingsgericht) en inzicht in verschillende administraties, sta je stevig in je schoenen en weet jij verschillende verwachtingen goed te managen. Het gaat je helpen als je een positieve hands-on instelling hebt en beschikt over de nodige flexibiliteit waardoor je gemakkelijk tussen verschillende werkzaamheden schakelt. Wij waarderen het als je gaat voor de beste kwaliteit, accuraat werkt, signaleert wat anders en beter kan en beschikt over de nodige humor.
Uiteraard beschik je ook over:
- MBO/MBO+ werk- en denkniveau en een opleiding in een financiële richting;
- Minimaal 2/3 jaar werkervaring in een (vergelijkbare) financiële rol;
- Kennis van Office 365: Outlook, Word, Teams en goede kennis van Excel;
- Kennis van AFAS en/of MS Dynamics (CRM-software) is een pré;
- Uitstekende schriftelijke en communicatieve vaardigheden in de Nederlandse taal.
Dit krijg je ervoor terug
Een afwisselende functie en een kans om verder te groeien als professional en als mens waarbij de kernwaarden van NPA, deskundig, energiek en betrokken ons richting geven.. Een plezierige informele werksfeer en samenwerken met fijne collega’s in de Domus Medica te Utrecht. Op maat ondersteuning en training ‘on the job’ horen daar vanzelfsprekend bij. We bieden je:
- De mogelijkheid om je expertise te vergroten en breed inzicht te krijgen in een volledige bedrijfsadministratie;
- Een overeenkomst voor minimaal 28 tot maximaal 32 uur per week voor de duur van een jaar en met de intentie tot verlenging. Kortom, werken tijdens de schooltijden van je kinderen behoort o.a. tot de mogelijkheden.
- Afhankelijk van opleiding en ervaring een goed salaris bij een voltijds dienstverband van minimaal EUR 2.579,- en maximaal EUR 3.684,- bruto per maand op basis van een 40-urige werkweek (excl. 8% vakantiegeld);
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden (o.a. 26 vakantiedagen (bij een voltijds dienstverband), hybride werken (minimaal 50% aanwezigheid op de werklocatie), reiskosten-/hybride werkenvergoeding, premievrije pensioenregeling, etc.),
- Utrecht/Papendorp als standplaats, welke goed is te bereiken met o.a. openbaar vervoer.
Nieuwsgierig geworden?
Dan komen we graag met jou in contact!
Stuur je motivatiebrief met CV per e-mail naar solliciteren@praktijkaccreditering.nl t.a.v. Emmy de Vries (Adviseur HR).
Heb je vragen? Kijk op onze site of mail naar solliciteren@praktijkaccreditering.nl dan maken wij een belafspraak met Cora Vlasblom of Marlène van den Dungen voor meer informatie over de functie.
Werken bij NPA
Hoofdauditor / Huisarts
Wil jij op flexibele opdrachtbasis (gemiddeld 16 uur per maand) meewerken aan de continuïteit en het verbeteren van de huisartsenzorg in Nederland? Ben je een enthousiaste huisarts met affiniteit voor kwaliteitsmanagement en/of auditeren?
Lees snel verder
Heeft u een vraag of wilt u iets bespreken?
Neem dan direct contact met ons op
Bel ons op 088 – 022 0000
werkdagen tussen 8:30 en 17:00
of mail naar
Bureau@praktijkaccreditering.nl

Stuur een bericht
Dan komen we zo snel mogelijk bij u terug
Door het bericht te versturen ga ik akkoord met het privacyreglement.