Vacature

Medewerker relatiebeheer
32 - 40 uur per week

Ben jij iemand die graag in contact staat met huisartsen, onze klanten? Krijg je er energie van om samen met je collega’s van Relatiebeheer allerlei vragen en verzoeken te beantwoorden? Behoud je het overzicht voor jezelf en werk je digitaal graag gestructureerd? Lees dan snel verder!

Werken bij NHG Praktijk Accreditering betekent met 26 collega’s in Utrecht en 45 auditoren in de buitendienst enthousiast samenwerken. Met elkaar dragen we bij aan de beste huisartsenzorg voor patiënten en bouwen we aan persoonlijke en waardevolle relaties met onze deelnemers. We willen namelijk hét keurmerkinstituut voor de eerstelijns gezondheidszorg in Nederland zijn. Meer dan 70% van de Nederlandse huisartsen is al werkzaam in een door NPA gecertificeerde praktijk.

Dit ga je doen
Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze deelnemers in heel Nederland. Je weet precies hoe goede service en communicatie eruitziet en ziet het als een uitdaging om vragen, onduidelijkheden of het niet helemaal goed verlopen van bepaalde contractuele en/of audit activiteiten, adequaat op te pakken. Je bent een spin in het web en zorgt voor goede oplossingen en communicatie en de juiste administratieve verwerking in ons CRM-systeem. Je doet dat in samenwerking met 9 collega’s van Relatiebeheer en zoekt, als dat nodig is, de samenwerking met de andere teams binnen NPA.
Jouw werkzaamheden bestaan met name uit:

  • per telefoon en e-mail contact onderhouden met deelnemers en het beantwoorden van vragen over onze producten en dienstverlening;
  • het in algemene zin wegwijs maken en ondersteunen van onze deelnemers binnen onze digitale applicaties en het beantwoorden van vragen over het auditproces;
  • het begeleiden en administratief afhandelen/verwerken van (contractuele) informatie van onze deelnemers als het gaat om de standaard processen vanaf aanmelding, certificering tot en met afmelding;
  • het actueel houden van deelnemersgegevens in een CRM-systeem.

Dit breng je mee
Je weet met je enthousiasme en klantgerichte, sociale en communicatie vaardigheden verschillende verwachtingen goed te managen. Het gaat je helpen als je een positieve hands-on instelling hebt. Wij waarderen het als je zorgvuldig werkt, gemakkelijk/snel tussen verschillende werkzaamheden schakelt en beschikt over een opgeruimd karakter met de nodige humor.

Uiteraard beschik je ook over:

  • MBO+ werk- en denkniveau, mogelijk door een afgeronde/relevante opleiding en/of cursussen;
  • bij voorkeur 1 jaar ervaring met (dienstverlenend) klantcontact en/of backoffice support (b.v. customer relations);
  • affiniteit met gezondheids- en/of kwaliteitszorg zijn een pré;
  • kennis van en vaardig met geautomatiseerde systemen, zoals Office 365 (Outlook, Word, Excel, Teams, etc.) en CRM systemen;
  • uitstekende schriftelijke en communicatieve vaardigheden in de Nederlandse taal.

Dit krijg je ervoor terug
Een maatschappelijk relevante en afwisselende functie en een kans om verder te groeien als mens en professional waarbij de kernwaarden van NPA, deskundig, energiek en betrokken, richting geven. Een plezierige informele werksfeer en samenwerken met fijne collega’s in de Domus Medica in Utrecht. Op maat ondersteuning en training ‘on the job’ horen daar vanzelfsprekend bij. We bieden je:

  • een dienstverband voor de duur van een jaar met de intentie tot verlenging en je bij voorkeur 40 uur per week werkt en 32 uur per week bespreekbaar is. Op welke dagen je werkt is flexibel, waarbij de vrijdag wel een vaste werkdag is.
  • afhankelijk van opleiding en ervaring een mooi salaris bij een voltijds dienstverband van minimaal EUR 2.494,- en maximaal EUR 3.831,- bruto per maand op basis van een 40-urige werkweek (excl. 8% vakantiegeld);
  • goede secundaire arbeidsvoorwaarden (o.a. voltijds 26 vakantiedagen, hybride werken: 50% op de werklocatie, reiskosten-/hybride werkenvergoeding en premievrije pensioenregeling).
Nieuwsgierig geworden?

Dan komen we graag met jou in contact! 

Stuur je CV en brief per e-mail naar solliciteren@praktijkaccreditering.nl       t.a.v. Team HR (Emmy de Vries of Nicoline Amsing).

Nog vragen? Bekijk onze site of bel ons voor meer informatie. Je kan o.a. contact opnemen met Jolanda Beijer (Teamleider Relatiebeheer) via ons algemene nummer 088 – 022 00 00.

Werken bij NPA

Hoofdauditor / Huisarts

Wil jij op flexibele opdrachtbasis meewerken aan de continuïteit en het verbeteren van de huisartsenzorg in Nederland?

Ben je een enthousiaste huisarts met affiniteit voor kwaliteitsmanagement en/of auditeren?
Lees snel verder

Heeft u een vraag of wilt u iets bespreken?

Neem dan direct contact met ons op

Bel ons op 088 – 022 0000
werkdagen tussen 8:30 en 17:00

of mail naar
Bureau@praktijkaccreditering.nl

Stuur een bericht

Dan komen we zo snel mogelijk bij u terug

Door het bericht te versturen ga ik akkoord met het privacyreglement.