Taakdelegatie
De vragenlijst taakdelegatie is een hulpmiddel om snel en gemakkelijk een overzicht te maken van alle gedelegeerde taken per medewerker. Ook wordt bij iedere medewerker de frequentie en organisatie van de supervisie per taak in kaart gebracht. Met de vragenlijst wordt het kwaliteitssysteem geïncorporeerd in de werkwijze en administratie van de praktijk.
Werkwijze
De vragenlijst Taakdelegatie bestaat uit drie onderdelen: Medisch handelen, Chronisch zieken en preventie, en Niet vermelde taken. In de lijst Niet vermelde taken kunt u zelf taken toevoegen die u in de eerste twee lijsten niet heeft gevonden. Zo kunt u de vragenlijst toesnijden op de situatie in uw praktijk. De lijsten (per medewerker) zijn eenvoudig te updaten, zodat u met weinig werk het overzicht houdt op alle gedelegeerde taken.
Heeft u een vraag of wilt u iets bespreken
Neem dan direct contact met ons op
Bel ons op 088 – 022 0000
werkdagen tussen 8:30 en 17:00
of mail naar
Bureau@praktijkaccreditering.nl
Stuur een bericht
Dan komen we zo snel mogelijk bij u terug
Door het bericht te versturen ga ik akkoord met het privacyreglement.