Vacature
Medewerker Financiën
(24 uur per week)
Samen gaan we voor het beste resultaat!
Ben je op zoek naar een afwisselend en veelzijdig takenpakket, zijn een efficiënte en kloppende debiteuren- & crediteurenadministratie en verwerking daarvan bij onze bank jouw uitdaging? Lees snel verder!
Werken bij NHG Praktijk Accreditering betekent met 27 collega’s in Utrecht en 40 auditoren in de buitendienst enthousiast samenwerken. Met elkaar dragen we bij aan de beste huisartsenzorg voor patiënten en bouwen we aan persoonlijke en waardevolle relaties met onze deelnemers. We willen namelijk hét keurmerkinstituut voor de huisartsenzorg in Nederland zijn. Meer dan 70% van de Nederlandse huisartsen is al werkzaam in een door NPA gecertificeerde praktijk.
Dit ga je doen
Met een voortvarende aanpak, heldere communicatie en positief meedenken pas jij prima in ons team dat met jou erbij bestaat uit twee personen. Samen zorgen jullie ervoor dat de financiële administratie in samenwerking met de organisatie en deelnemers aan de certificering op rolletjes loopt. Jij houdt je specifiek bezig met de debiteuren en crediteuren. Denk daarbij aan werkzaamheden zoals het verzorgen van de debiteuren- en crediteurenadministratie, facturering, de grootboekadministratie op orde houden en het verzorgen van het betalingsverkeer. Wanneer de administratie van de debiteuren en crediteuren op rolletjes verloopt, en als daarvoor ruimte is, kan je mogelijk assisteren bij de diverse verzoeken vanuit het management en je financiële collega. O.a. controleren/analyseren van tussenrekeningen, analyses, begroting, jaarrekening en maandrapportages.
Dit breng je mee
Met jouw klantgerichte attitude (proactief, pragmatisch en oplossingsgericht) en inzicht in verschillende administraties, sta je stevig in je schoenen en weet jij verschillende verwachtingen goed te managen. Het gaat je helpen als je een positieve hands-on instelling hebt en beschikt over de nodige flexibiliteit waardoor je gemakkelijk tussen verschillende werkzaamheden schakelt. Wij waarderen het als je gaat voor de beste kwaliteit, accuraat werkt, signaleert wat anders en beter kan en beschikt over de nodige humor. Uiteraard beschik je ook over:
- MBO/MBO+ werk- en denkniveau en een opleiding in een financiële richting;
- Minimaal 2/3 jaar werkervaring in een (vergelijkbare) financiële rol;
- Kennis van Office 365: Outlook, Word, Teams en goede kennis van Excel;
- Kennis van AFAS en/of MS Dynamics (CRM-software) is een pré;
- Uitstekende schriftelijke en communicatieve vaardigheden in de Nederlandse taal.
Dit krijg je ervoor terug
Een maatschappelijk relevante en afwisselende functie en een kans om verder te groeien als mens en professional waarbij de kernwaarden van NPA, deskundig, energiek en betrokken, richting geven. Een plezierige informele werksfeer en samenwerken met fijne collega’s in de Domus Medica in Utrecht. Op maat ondersteuning en training ‘on the job’ horen daar vanzelfsprekend bij. We bieden je:
- een dienstverband van 24 uur per week voor de duur van een jaar met de intentie tot verlenging. Op welke dagen je werkt is flexibel. Werken gedurende 4 dagen per week tijdens schooltijden van de kinderen behoort dan ook tot de mogelijkheden;
- afhankelijk van opleiding en ervaring een mooi salaris bij een voltijds dienstverband van minimaal € 2.958,- en maximaal € 4.731,- bruto per maand op basis van een 40-urige werkweek (excl. 8% vakantiegeld);
- goede secundaire arbeidsvoorwaarden (o.a. voltijds 26 vakantiedagen, hybride werken: 50% op de werklocatie, reiskosten-/hybride werkvergoeding, ontwikkelbudget en premievrije pensioenregeling).
Nieuwsgierig geworden
Dan komen we graag met jou in contact!
Heb je inhoudelijke vragen over de functie, kijk op onze website of mail/bel naar Lisa Adelaar via financien@praktijkaccreditering.nl / 06-27414522.
Heb je praktische vragen over de sollicitatieprocedure, mail/bel naar HRM (Marjan-Annette Westerhout of Emmy de Vries) via solliciteren@praktijkaccreditering.nl / 088-0220000.
We zijn momenteel actief bezig met het wervingsproces en het vinden van de beste match voor deze positie. We willen ‘niet sollicitanten’ dan ook vriendelijk verzoeken ons niet actief te benaderen met acquisitie naar aanleiding van deze vacature.
Werken bij NPA
Spontane sollicitatie
Graag komen wij in contact met gedreven en enthousiaste professionals met kennis van kwaliteitszorg, certificeren en de eerstelijns zorg.
Als jij de persoon bent die zichzelf herkend in onze waarden, deskundig, energiek en betrouwbaar, horen we graag van je! Zorg dat je bij ons bekend bent als belangstellende en stuur een spontane sollicitatie!
Heeft u een vraag of wilt u iets bespreken?
Neem dan direct contact met ons op
Bel ons op 088 – 022 0000
werkdagen tussen 8:30 en 17:00
of mail naar
Bureau@praktijkaccreditering.nl
Stuur een bericht
Dan komen we zo snel mogelijk bij u terug
Door het bericht te versturen ga ik akkoord met het privacyreglement.