Vacature

Adviseur Financiën
(27-36 uur)

Samen gaan we voor de beste kwaliteit!

Wil je een bijdrage leveren aan de kwaliteit van de huisartsenzorg in Nederland, ben je op zoek naar een afwisselend en veelzijdig takenpakket, is een betrouwbare en efficiënte financiële administratie jouw uitdaging, lees dan snel verder!

Werken bij NHG Praktijk Accreditering (NPA) betekent met 26 collega’s in Utrecht en 45 auditoren in de buitendienst enthousiast samenwerken. Met elkaar dragen we bij aan de beste huisartsenzorg voor patiënten en bouwen we aan waardevolle en persoonlijke relaties met onze deelnemers. We willen namelijk hét kwaliteitskeurmerk voor de huisartsenzorg in Nederland zijn. Meer dan 70% van de Nederlandse huisartsen is al werkzaam in een door NPA gecertificeerde praktijk.

Certificering bij NPA
NPA werkt met eigen certificeringsschema’s voor huisartsenpraktijken, huisartsenposten en binnenkort regio-organisaties die we zelf onderhouden en uitvoeren. Onze kwaliteitsnormen zijn gebaseerd op de professionele standaard van de beroepsgroep en vastgesteld door een onafhankelijk College van Deskundigen. Onze auditoren maken een heldere vertaalslag van de normen naar de dagelijkse praktijk en ondersteunen onze deelnemers actief door, als dat nodig is, de weg te wijzen naar mogelijke oplossingsrichtingen. Vervolgens is de onafhankelijke toekenning van certificeringen binnen onze organisatie zorgvuldig geborgd.

Dit ga je doen
Met een voortvarende aanpak, heldere communicatie en positief meedenken pas jij prima in ons team dat met jou erbij bestaat uit twee personen. Samen zorgen jullie ervoor dat de financiële administratie in samenwerking met de organisatie en deelnemers aan de certificering op rolletjes loopt. Jij houdt je naast verschillende operationele werkzaamheden specifiek bezig met:
de juistheid/volledigheid van de verschillende administraties (grootboek, crediteuren, debiteuren, salaris en pensioen);

  • de coördinatie/realisatie van de begroting, jaarrekening en maandrapportages;
  • financiële adviezen en mogelijke (maatwerk) oplossingen voor Management Team en Directie;
  • zo goed mogelijk inrichten en optimaliseren van de administratieve- en financiële processen in AFAS;
  • goede naleving van de fiscale wet- en regelgeving;
  • contacten onderhouden met accountant, belastingdienst, banken en Nederlands Huisartsen Genootschap (NHG: moederorganisatie NPA).

Dit breng je mee
Met jouw klantgerichte attitude (proactief, pragmatisch en oplossingsgericht) en inzicht in verschillende administraties, sta je stevig in je schoenen en weet jij verschillende verwachtingen goed te managen. Het gaat je helpen als je een positieve hands-on instelling hebt en beschikt over de nodige flexibiliteit waardoor je gemakkelijk tussen verschillende werkzaamheden schakelt. Wij waarderen het als je gaat voor de beste kwaliteit, accuraat werkt, signaleert wat anders en beter kan, dit in goed overleg met de betrokkenen verbetert en beschikt over de nodige humor. Uiteraard beschik je ook over:

  • HBO/HBO+ werk- en denkniveau en een opleiding in financiële richting;
  • minimaal 3 tot 5 jaar werkervaring in een (vergelijkbare) financiële rol;
  • kennis van Office 365: Outlook, Word, Teams en goede kennis van AFAS Profit en Excel;
  • kennis van MS Dynamics (CRM-software) is een pré;
  • goede schriftelijke en communicatieve vaardigheden in de Nederlandse taal.

Dit krijg je ervoor terug
Een afwisselende functie en een kans om verder te groeien als professional, waarbij de kernwaarden van NPA, deskundig, energiek en betrokken, ons richting geven. Een plezierige informele werksfeer en samenwerken met fijne collega’s in de Domus Medica te Utrecht. Op maat ondersteuning en training ‘on the job’ horen daar vanzelfsprekend bij. We bieden je:

  • de mogelijkheid om je expertise te vergroten op operationeel/tactisch niveau en mede richting te geven aan een volledige bedrijfsadministratie;
  • een dienstverband voor de duur van een jaar met de intentie tot verlenging en waarbij je bij voorkeur minimaal 32 uur per week werkt en 27 of 36 uur per week bespreekbaar is. Flexibele werkdagen & -tijden behoren tot de mogelijkheden;
  • afhankelijk van opleiding en ervaring een goed salaris bij een voltijds dienstverband van minimaal EUR 4.215,- en maximaal EUR 6.022,- bruto per maand op basis van een 40-urige werkweek (excl. 8% vakantiegeld);
  • goede secundaire arbeidsvoorwaarden (o.a. voltijds 26 vakantiedagen, hybride werken: 50% op de werklocatie, reiskosten-/hybride werkvergoeding, ontwikkelbudget en premievrije pensioenregeling).

Nieuwsgierig geworden, dan komen we graag met jou in contact!
Stuur je brief en CV per e-mail naar solliciteren@praktijkaccreditering.nl t.a.v. Team HR (Nicoline Amsing en/of Emmy de Vries).

Heb je vragen? Kijk op onze site of mail naar solliciteren@praktijkaccreditering.nl dan maken wij een belafspraak met Cora Vlasblom (Directeur) voor meer informatie over deze functie.

We zijn momenteel actief bezig met het wervingsproces en het vinden van de beste match voor deze positie. We willen ‘niet sollicitanten’ dan ook vriendelijk verzoeken ons niet actief te benaderen met acquisitie naar aanleiding van deze vacature.

Werken bij NPA

Medewerker ICT

Ben je onze 1e lijn ICT-ondersteuning voor applicaties en wil je meewerken aan de continuïteit en het verbeteren van onze ICT en digitale performance?
Lees snel verder!

Heeft u een vraag of wilt u iets bespreken?

Neem dan direct contact met ons op

Bel ons op 088 – 022 0000
werkdagen tussen 8:30 en 17:00

of mail naar
Bureau@praktijkaccreditering.nl

Stuur een bericht

Dan komen we zo snel mogelijk bij u terug

Door het bericht te versturen ga ik akkoord met het privacyreglement.