Vacature

Startende medewerker ICT
(32-40 uur)

Functioneel applicatiebeheer - digitale performance Microsoft 365 en CRM-systeem

Wil jij meewerken aan de continuïteit en het verbeteren van onze ICT-performance als organisatie? Ben je sterk op het gebied van 1e lijn ICT-ondersteuning van onze applicaties en het verbeteren van de digitale performance? Voel jij je thuis in een spilfunctie? Lees dan snel verder!

Werken bij NHG Praktijk Accreditering betekent met 26 collega’s in Utrecht en 45 auditoren in de buitendienst enthousiast samenwerken. Met elkaar dragen we bij aan de beste huisartsenzorg voor patiënten en bouwen we aan persoonlijke en waardevolle relaties met onze deelnemers. We willen namelijk hét keurmerkinstituut voor de eerstelijns gezondheidszorg in Nederland zijn. Meer dan 70% van de Nederlandse huisartsen is al werkzaam in een door NPA gecertificeerde praktijk.

Dit ga je doen
Je draagt bij aan de ontwikkeling van onze digitale performance doordat je medeverantwoordelijk bent voor de continuïteit en verbetering van onze applicaties. Je wordt key-user van applicaties waarmee medewerkers en deelnemers van NPA dagelijks werken. Je bent de eerstelijns ICT-ondersteuning voor de medewerkers die werken met onze platforms. Je doet dit in samenwerking met je collega’s van ICT en externe specialisten.

Jouw werkzaamheden bestaan met name uit:

  • gesprekspartner zijn voor de gebruikers van de verschillende applicaties binnen NPA als het gaat over technische en/of inhoudelijke applicatievraagstukken;
  • bijhouden en afhandelen vragen die binnenkomen bij de Servicedesk/Topdesk van ICT;
  • participeren in verbeterinitiatieven en NPA (brede) projecten;
  • actief meedenken over hoe functioneel beheer verder geïntegreerd kan worden met de andere activiteiten binnen de organisatie.

Dit breng je mee
Met jouw sterke communicatieve en sociale vaardigheden, weet jij verwachtingen te managen, om te gaan met belangen en een passend advies te geven dat aansluit bij de behoefte. Het gaat je helpen als je goed kan samenwerken, een positieve hands-on instelling hebt en goed prioriteiten kan stellen. Je beschikt over flexibiliteit waardoor je soepel tussen verschillende werkzaamheden schakelt. Je werkt accuraat en bezit een gezonde dosis nieuwsgierigheid, nodig om de dagelijkse uitdagingen te analyseren en met passende oplossingen te komen voor de korte en lange termijn.

Uiteraard beschik je ook over:

  • minimaal MBO+ werk- en denkniveau, door o.a. een afgeronde/relevante opleiding en/of cursussen;
  • ervaring met o.a. Microsoft 365 Platform;
  • ervaring met het gebruik van een CRM-systeem of vergelijkbare applicatie, liefst Microsoft Dynamics CRM;
  • bekend met privacy en security.
  • Het is mooi meegenomen als je eventueel ervaring hebt met:
    – functioneel applicatiebeheer;
    – Microsoft PowerApps en PowerAutomate;
    – HTML;
    – projectmatig werken;
    – kwaliteitszorg en/of certificering.

Dit krijg je ervoor terug
Een maatschappelijk relevante en afwisselende functie en een kans om verder te groeien als mens en professional waarbij de kernwaarden van NPA, deskundig, energiek en betrokken, richting geven. Een plezierige informele werksfeer en samenwerken met fijne collega’s in de Domus Medica in Utrecht. Op maat ondersteuning en training ‘on the job’ horen daar vanzelfsprekend bij. We bieden je:

  • een dienstverband voor de duur van een jaar met de intentie tot verlenging en waarbij je bij voorkeur minimaal 32 uur per week werkt en 40 uur per week bespreekbaar is. Op welke dagen je werkt is flexibel, waarbij het fijn zou zijn als de maandag en/of vrijdag een vaste werkdag is;
  • afhankelijk van opleiding en ervaring een mooi salaris bij een voltijds dienstverband van minimaal € 2.958,- en maximaal € 4.731,- bruto per maand op basis van een
    40-urige werkweek (excl. 8% vakantiegeld);
  • goede secundaire arbeidsvoorwaarden (o.a. voltijds 26 vakantiedagen, hybride werken: 50% op de werklocatie, reiskosten-/hybride werkvergoeding, ontwikkelbudget en premievrije pensioenregeling).
Nieuwsgierig geworden?

Dan komen we graag met jou in contact! 

Stuur je CV en brief per e-mail naar solliciteren@praktijkaccreditering.nl t.a.v. Team HR (Emmy de Vries of Nicoline Amsing).

Nog vragen? Bekijk onze site of bel ons voor meer informatie. Je kan o.a. contact opnemen met Floortje Koks of Jeff Smit, beiden medewerkers ICT, via ons algemene nummer 088 – 022 00 00.

We zijn momenteel actief bezig met het wervingsproces en het vinden van de beste match voor deze positie. We willen ‘niet sollicitanten’ dan ook vriendelijk verzoeken ons niet actief te benaderen met acquisitie naar aanleiding van deze vacature.

Werken bij NPA

Lid Raad van Commissarissen

Word lid van de Raad van Commissarissen en draag bij aan integraal toezicht, strategisch beleid en werkgeverschap voor de organisatie.
Lees snel verder!

Heeft u een vraag of wilt u iets bespreken?

Neem dan direct contact met ons op

Bel ons op 088 – 022 0000
werkdagen tussen 8:30 en 17:00

of mail naar
Bureau@praktijkaccreditering.nl

Stuur een bericht

Dan komen we zo snel mogelijk bij u terug

Door het bericht te versturen ga ik akkoord met het privacyreglement.